Новий виток ескалації в торговельній війні: Китай вводить мита на європейський коньяк

Китай ввів мито на бренді з Європейського союзу, що загострило торгове протистояння за кілька днів після рішення ЄС збільшити мита на електромобілі з Китаю.

Видання Bloomberg пише, що з 11 жовтня імпортери повинні будуть заплатити заставу в розмірі до 39% від вартості бренді з ЄС, йдеться в заяві Міністерства торгівлі Китаю. У документі, зокрема, згадуються європейські виробники спиртних напоїв, контрольовані компаніями Remy Cointreau SA і Pernod Ricard SA.

Китайська влада ухвалила таке рішення після того, як минулого тижня ЄС ухвалив рішення запровадити на п'ять років мита до 45% на імпорт електромобілів з Китаю. Більша частина китайського імпорту спиртних напоїв надходить із Франції, яка проголосувала за введення тарифів на китайські авто. Переговори між ЄС і Китаєм тривають, і якщо вони увінчаються успіхом, то, можливо, ситуація зміниться.

Відео дня

Китай оголосив про антидемпінгове розслідування щодо європейського бренді в січні після початку розслідування ЄС щодо субсидій на електромобілі. У серпні Пекін заявив, що під час попереднього розслідування знайдено докази демпінгу з боку європейських виробників спиртних напоїв, але тоді мита не ввели.

ЄС розкритикував розслідування Китаю щодо бренді та інших товарів.

Торгова війна між ЄС і Китаєм - останні новини

4 жовтня Євросоюз запровадив мита на електромобілі з Китаю. Введення таких мит посилить напруженість у торговельних відносинах ЄС з Китаєм. Рішення було ухвалено після того, як розслідування виявило, що Китай несправедливо субсидував свою промисловість.

Раніше повідомлялося, що виробники електромобілів з Китаю знайшли хитрий спосіб, як обійти мита ЄС. Нове покоління виробників електричних авто вирішило об'єднатися з європейською промисловістю аби їхні автівки вважалися не імпортованими.

Вас також можуть зацікавити новини: