Нова українська ракета "Трембіта" має не тільки переваги, але й серйозні недоліки, пов’язані з особливостями її силової установки. Про це в ефірі "Rаdіо NV" повідомив провідний науковий співробітник Державного музею авіації Валерій Романенко.
"Простота має свої плюси й свої мінуси. Цей двигун (двигун ракети "Трембіта", - УНІАН), він неекономний. Це прямоточний імпульсний двигун. Його цикли міняються дуже швидко. Витрата палива величезна й регулювати витрати палива досить важко", - сказав фахівець.
За словами спеціаліста, нова розробка концептуально схожа на німецький літак-снаряд "Фау-1", який оснащували пульсуючим повітряно-реактивним двигуном. Такий підхід дозволяв максимально спростити та здешевити виріб. Всього під час Другої світової війни виробили близько 25 тисяч таких ракет.
Дальність "Фау-1" складала 250 км, втім, нова розробка може мати кращі показники.
"Я сподіваюсь, що нам вдасться підвищити характеристики цього об’єкту. Збільшити кількість палива і мати дальність хоча б 500 кілометрів, бо 200 кілометрів це замало. Таку дальність ми покриваємо нашими безпілотниками", - говорить Романенко.
Іншим важливим напрямком, за словами експерта, є збільшення бойової частини "Трембіти".
Нова українська ракета "Трембіта" - що відомо
Нагадаємо, у грудні УНІАН писав, що Україна вже півтора року працює над створенням ракети "Трембіта". Як повідомлялось, "Трембіта" у базовій комплектації здатна розвивати швидкість до 400 км/год і має дальність польоту 200 км (також іноді говорять про 140 км).
За словами військового експерта Романа Світана, Україна може виробляти до сотні таких ракет на тиждень. Серед потенційних цілей "Трембіти" - російські системи ППО, місця зосередження живої сили противника та склади з боєприпасами.