Літак Іл-76, який за даними ЗМІ, Росія планує утилізувати, вироблявся на заводі Берієва в Таганрозі, по якому неодноразово завдавалися удари. Про це в ефірі "24 Каналу" розповів заступник Генерального директора компанії із виробництва засобів радіоелектронної боротьби, експерт з авіації Анатолій Храпчинський.
"Мабуть, ці удари мають певні наслідки. Адже Росія не може дозволити собі і в подальшому робити цей проєкт, оскільки він дороговартісний. На даному етапі у них є купа інших дірок, які треба закривати. Крилата ракета зі старими двигунами від радянських ракет Х-55. Ми бачимо проблематику, що вони не можуть зараз ремонтувати та обслуговувати літаки стратегічної авіації. Вони залучають літаки Ту-160", - сказав Храпчинський.
Експерт додав, що все це вказує на проблематику в галузі російської авіації. Тому, каже експерт, РФ намагатиметься закривати найбільш актуальні проблеми.
"Якісь нові технологічні рішення на певний час будуть призупинені. Оскільки це потребує великого бюджету. Всі технологічні рішення, які є у РФ - вони на 90% насичені західними компонентами. Тому в умовах санкцій, які зараз хоч якось, але працюють, ми бачимо, що є труднощі навіть з наповненням елементів тих самих "Шахедів", - підкреслив Храпчинський.
Російський Іл-76: що відомо
Напередодні аналітики видання Defence Express повідомили, що в Росії хочуть утилізувати рідкісний літак Іл-76ПП для постановки перешкод. Зазначається, що в теорії цей літак мав би "глушити" навіть американські зенітно-ракетні комплекси (ЗРК) Patriot.
Зазначається, що Росія змогла виготовити лише один екземпляр цього літака. Він залишився на етапі розробці та не зміг вийти у серійне виробництво.