Загарбники нібито використовують залізницю на пошкодженому Керченському мосту / Колаж УНІАН, фото - facebook.com_GeneralStaff.ua, t.me/vanek_nikolaev

Наразі через відсутність великих поромів росіяни для забезпечення, зокрема, паливом своїх підрозділів в окупованому Криму вимушено роблять це у вкрай небезпечний спосіб. Зокрема, використовують автомобільні цистерни, які транспортують паливо суходолом.

Речник ВМС ЗС України, капітан 3 рангу Дмитро Плетенчук повідомив в етері "5 каналу", що загарбники нібито використовують залізницю на пошкодженому Керченському мосту, який може не витримати навантаження.

"Що стосується мосту - інформація верифікується. Але з моніторингових каналів виходить, що росіяни нібито навіть залізницю (яка прокладена на мосту - УНІАН), почали використовувати для доставки пального, чого вони раніше не робили через ризики навантаження й ризики ураження", - розповів він.

Відео дня

Як уточнив представник ВМС, цистерни з паливом раніше близько місяця стояли, очікуючи переправлення на півострів та їх, здебільше, перекидали на шляхи поромів.

"Але вибору в окупантів немає, та вони вимушені на це йти. Вимушені ризикувати, тому що конструктивне навантаження на міст доволі серйозне після отриманих пошкоджень, та це - небезпечні вантажі", - наголосив речник.

За його словами, важливим фактом є те, що окупанти зараз не використовують залізничні пороми, тому що один з трьох було знищено, два - перебувають в ремонті. Водночас з’явилася інформація, що нібито деякі невеликі пороми можуть курсувати - доставляють "якісь автівки, або цивільних". Як зазначив Плетенчук, це зовсім інший клас поромів та невідомо, чи це - систематичні рейси.

"Військова морська логістика у них не працює вже тривалий час. Можна вважати, що вона зупинена після того, як було знищено великий десантний корабель "Цезар Куніков" (потоплений біля Криму у лютому 2024 року - УНІАН)", - сказав речник.

Коментуючи, як наразі забезпечується армія РФ в окупованому Криму, речник сказав, що все ж таки є певне сполучення суходолом.

"Немає інформації про те, що росіяни дотягнули залізницю суходолом - з Ростова на Джанкой. Але, зрозуміло, що сполучення суходолом там є і так само можна було побачити у пабліках, які з місця публікують світлини, що збільшилася кількість саме автомобільних бензовозів. Тобто, це спосіб, який не є найкращим. Він достатньо складний, дорогий і більш небезпечний, звісно", - підкреслив Плетенчук.

Знищення двох ЗРК C-400 в Криму

Нагадаємо, що за даними британської розвідки, протягом одного тижня ЗСУ вдалося знищити два російських зенітно-ракетних комплекси С-400, один з яких - у тимчасово окупованому Криму. За словами речника ВМС ЗС України Дмитра Плетенчука, такі влучання однозначно впливають на захист мосту, бо в ешелонованій ППО створюється певний отвір.

Вас також можуть зацікавити новини: