![OpenAI витратила $14 млн на рекламу на Супербоулі / фото ua.depositphotos.com OpenAI витратила $14 млн на рекламу на Супербоулі / фото ua.depositphotos.com](https://images.unian.net/photos/2025_02/1739183366-6728.jpg?r=67779)
Під час Супербоула, однієї з найрейтинговіших подій року, був показаний рекламний ролик ChatGPT. Це вперше, коли OpenAI рекламує свій штучний інтелект на таку широку аудиторію – захід приваблює в середньому 100 млн глядачів щорічно.
Розміщення проморолика обійшлося компанії приблизно в $14 млн, зазначає видання The Verge. Це в два з гаком рази більше за декларований бюджет на навчання китайської моделі DeepSeek R1, що конкурує з рішеннями OpenAI.
Сам трейлер тривалістю в хвилину майже нічого не розповідає ні про OpenAI, ні про ChatGPT. Компанія показала прогрес від першого багаття і колеса до нещодавніх наукових відкриттів і ChatGPT, тим самим підкреслюючи, що ШІ-технології вже стали невід'ємною частиною життя.
Новий директор з маркетингу OpenAI Кейт Роуч сказав, що вони спеціально не згадували AGI або загальний штучний інтелект, а хотіли сфокусуватися на більш практичних застосуваннях ChatGPT. Щоправда, судячи з реакції в соцмережах, у них це не вийшло – ролик вийшов занадто абстрактним.
Проте в компанії впевнені, що витрати того варті: завдяки ролику про існування OpenAI і ChatGPT могли дізнатися мільйони глядачів, які раніше не мали поняття про існування компанії та її сервісів.
Напередодні OpenAI оголосила про запуск Deep Research – спеціального режиму ChatGPT для "глибоких досліджень", під час якого чат-бот описує кожен свій крок, а за підсумками роботи надає не тільки текст, а й графіки, ілюстрації та джерела. Такий процес може займати півгодини.
Тим часом творці ChatGPT розробляють ШІ-пристрій, який одного разу замінить смартфон. У його створенні бере участь легендарний колишній дизайнер Apple Джоні Айв.