Організатори проєктів 'Вартові мрій' та 'Резиденція Санти' про специфіку масштабних шоу для всієї родини в умовах війни

Цьогоріч "Вартові мрій" показали оновлену програму після девʼятирічної премʼєри. У виставі поєднано циркову акробатику, динамічні танцювальні виступи та приголомшливі візуальні ефекти. Після сотні захоплених відгуків протягом туру Україною, шоу покажуть в країнах Європи. Тим часом в столиці вперше запрацювали дві локації "Резиденції Санти". Одна з них вперше відкрилась в ТРЦ Gulliver на восьмому поверсі, а інша – на ВДНГ (павільйон 7А). Працюватимуть вони до 5 січня (включно) з 10:00 до 19:30.

Олег Критський, CEO Stage Show, в ексклюзивному інтервʼю для УНІАН розповів, чому варто відвідати "Резиденцію Санти" цьогоріч, які новинки та спеціальні пропозиції підготували організатори, благодійну складову, а також які виклики наразі виникають при організації масштабних шоу для родини.

"Резиденція Санти" – потужний бренд, який уже 9 років є мрією для дітей різного віку по всій Україні. Розкажіть, як все починалося і в чому була головна ідея?

Відео дня

На той час я ще не працював у компанії. Але впевнений, що ми продовжуємо їхнє бажання зробити чарівну різдвяну локацію для дітей. Щороку ми не тільки змінюємо програму, а й працюємо над її фішками та особливостями. В цьому сезоні створили ще одну локацію. І наступного року плануємо розвивати цей всесвіт "Резиденції Санти" по всій Україні. Щоб відвідувачі змогли познайомитися з Сантою і в інших областях. Війна забрала в українських дітей найщасливіші миті їхнього життя. Тому наша команда намагається повернути їм усмішки на обличчях та радість від знайомства з Сантою чи іншими улюбленими персонажами. Під час шоу діти відволікаються від реалій, уважно спостерігають за артистами. А і це є нашою головною місією – не тільки вразити, а й навчити дружбі, доброті та дати позитивні емоції хоча б на час шоу.

Організатори проєктів 'Вартові мрій' та 'Резиденція Санти' про специфіку масштабних шоу для всієї родини в умовах війни

Цього року "Резиденція Санти" запрацювала паралельно на двох локаціях: в ТРЦ Гулівер та ВДНГ. В одному з інтервʼю ви говорили, що програми відрізняються. У чому полягає відмінність і чому вирішили зробити різні шоу?

"Резиденція Санти" на ВДНГ — це вже новорічна класика. Цього року ми зрозуміли, що не вистачає святкової інтерактивної локації в центрі Києва. Команда ТРЦ Гулівер теж вперше в себе таке планували. Ми з ними вже співпрацювали, коли проводили в ТРЦ презентацію шоу "Вартові мрій". Вийшло круто, тому вирішили продовжити нашу співпрацю. Ми разом доклали багато зусиль, щоб створити казкову Резиденцію. Я радий, що в нас сталася така творча синергія. І як результат — неймовірна локація, яку ви можете відвідати до 5 січня.

На обох локаціях сеанси тривають по 45 хвилин, але мають два абсолютно різні сюжети. В одному з них є негативний персонаж, який псує свято. А в іншому неочікувано зникає світло, тому гості повинні допомогти ельфам зарядити чарівний генератор своєю новорічною енергією. "Резиденція Санти" — мій святковий must-visit столиці. Тож хутчіше купуйте квитки на сайтах квиткових операторів!

Цього року офіційним саундтреком до "Резиденції" стала пісня співачки Tayanna - Диво. Як почалася ваша співпраця? Які були очікування від зіркової колаборації?

Наші гості — це переважно мами з дітками. А Tayanna не тільки талановита співачка, а й сама є мамою, тому аудиторії перетинаються. Ми шукали виконавицю, яка створить не просто пісню, а магічний саундтрек для "Резиденції Санти". Щоб пісню було легко запамʼятати і вона стала українськомовним хітом усіх новорічних свят.

Зідзвонилися з Tayanna та її командою, розказали про наш проєкт і вже за декілька днів вона показала нам перші нариси. Tayanna в пісні "Диво" змогла передати всю теплоту та чуда цієї пори. Дякуємо за співпрацю та класний трек!

У цьому проєкті є місце для благодійної складової. Розкажіть більш детальніше про це? 

Жоден проєкт Stage Show не обходився без благодійної складової. Ми завжди намагаємося виділяти квитки для благодійних організацій, фондів. Зокрема й тим, які опікуються дітьми військових. Адже дітлахи живуть в постійному стресі, а це можливість отримати позитивні емоції.

Організатори проєктів 'Вартові мрій' та 'Резиденція Санти' про специфіку масштабних шоу для всієї родини в умовах війни

Так, спільно з командою проєкту "Здійсни мрію" від 1+1 media на шоу ми запросили підопічних благодійного фонду "Діти Героїв". Діти втратили найдорожче — одного або обох батьків через війну. Тому наша місія — їх всіляко підтримувати й, авжеж, пронести пам’ять про їхніх рідних крізь роки. Наразі спільно зі "Здійсни мрію" ми розроблюємо ще одну активність для дітей героїв. Прагнемо зробити все можливе, щоб у нашій казковій локації втілити в реальність їхні матеріальні бажання.

Як підбираєте ідеї для кожного нового шоу? Чи є певні етапи, без яких не обходиться жоден креативний процес? І за скільки часу готується таке масштабне шоу, як "Резиденція Санти"?

Щоб втілити такий проєкт як "Резиденція Санти" потрібно від 4 місяців до півроку. Коли починаємо розробляти нове шоу, обов’язок робимо пітчинги. Кожен може представити свою ідею і ми розроблюємо різні концепції для шоу. Як і будь-який медіапродукт є певні етапи: предпрокашен (розробка сценарію, костюмів, декорацій, кастинги артистів) і продакшн, коли шоу вирушає в тур Україною чи Європою. Звісно, ми обираємо найактуальніші теми та інтегруємо їх в свої шоу. Щоб вони відгукнулися відвідувачам і вони могли і посміятися, і поспівчувати героям. Наприклад, основною темою  "Резиденції Санти" цього року є діджиталізація: ельфи телефонують одне одному по відеозв’язку і користуються власною системою безпеки. Йдемо в ногу з часом! Але хочемо донести, що нічого не замінить щирих людських взаємовідносин і теплих емоцій.

"Вартові мрій", "Кібер Санта", "Резиденція Санти", "Резиденція Мавки", "Winterra. Легенда казкового краю" — це все ваші проєкти останніх років, де цільовою аудиторією є діти. Яка найбільша складність полягає у створенні таких шоу? І яке шоу, на ваш погляд, було найскладнішим та чому?

Під час війни особливо складно робити проєкти через ненормального сусіда поруч. Все через повітряні тривоги та відключення світла. Багато артистів виїхали працювати закордон або зайнялися іншою справою. Тому навіть кастинг зараз провести нелегко.

Особисто для мене найскладнішим проєктом був "Кібер Санта", який я на той момент як продюсер робив ще до повномасштабного вторгнення. Це було інноваційне шоу, в якому глядачі подорожували між сценами. Його робили "з нуля"в девʼятому павільйоні на ВДНГ по всій площині.

Як змінилися пріоритети та цінності вашої команди з початку повномасштабного вторгнення? Чи вплинуло це на тематику шоу?

Перший проєкт, який ми втілили після початку повномасштабного вторгнення – "Мавка Шоу". Це шоу за мотивами анімаційного фільму "Мавка. Лісова пісня", а в шоу виступали і повітряні гімнасти, і танцівники, і циркові артисти. Ми довго вагалися чи буде воно "на часі", але історія Мавки – це наша культура, яку ми повинні проносити крізь роки та актуалізовувати для нових поколінь.

З початком повномасштабного вторгнення ми усвідомили, що наші шоу стали більше, ніж просто розважальний продукт. Це моральна підтримка, розрада для дітей та дорослих, просування української культури та нагадування, що віра є найважливішою в нашому житті. Віра в світле майбутнє, свої мрії та, звісно, перемогу України.

Організатори проєктів 'Вартові мрій' та 'Резиденція Санти' про специфіку масштабних шоу для всієї родини в умовах війни

Чи помічаєте ви, як ваші шоу впливають на емоційний стан дітей та дорослих? Можливо, є зворушливі історії від відвідувачів?

Зворушливо бачити як очі дітей сяють під час шоу, і вони просять батьків ще раз прийти. Цікаво, що батькам подобається не менше. Вони беруть участь у флешмобах, пишуть листа Санті. Влітку, коли працювала "Резиденція Мавки", приходив дідусь з онуком. Після завершення сеансу він виходив не менш щасливий, ніж хлопчик. Минулого року в "Резиденцію Санти" завітав військовий, без дітей. Він сказав, що його дитячою мрією було познайомитись із Сантою і сфотографуватися на сцені. Виявляється, це був його єдиний вихідний, і наступного дня він був змушений повертатися на фронт. Цінно, коли на наших шоу та локаціях дорослі можуть знову відчути себе дітьми і втілити свої найзаповітніші бажання. А діти стають залученими в інтерактивні шоу-програми і переносяться в інший світ, створений нами для щасливого дитинства попри все.

Розкажіть про плани на наступний рік. Чи є ідеї для абсолютно нових проєктів або форматів?

Перш за все, плануємо розширювати всесвіти "Вартових мрій" та "Резиденції Санти", щоб якомога більше відвідувачів в різних містах змогли насолодитись чарівними шоу та подарувати дітям щасливі спогади дитинства. Крім цього, наступного року плануємо створити шоу, яке ще не бачила Україна. І хочемо попрацювати над новим для всієї команди форматом. Віримо, що наші проєкти надихають та заряджають глядачів так само, як нас робота над різними шоу.

А зануритися в чарівну святкову атмосферу "Резиденції Санти" українці можуть до 5 січня (включно) з 10:00 до 19:30 одразу на двох локаціях: у ТРЦ Gulliver на восьмому поверсі та на ВДНГ (павільйон 7А). Квитки шукайте тут: https://concert.ua/uk/set/rezidencijia-santy/

Партнери проєкту — 1+1 media та Київстар ТБ.