"Укрпошта" розповіла, скільки заробила на марці про Будапештський меморандум / фото Укрпошта

Національний поштовий оператор "Укрпошта" продав марку "Будапештський меморандум  це..." на суму понад 2 млн грн менше ніж за дві доби. Про це повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський у Telegram. 

""Укрпошта" продала марку "Будапештський меморандум - це..." на суму більш як 2 млн грн. Тобто компанія, основний акціонер якої - держава, своїм креативом та витримкою заробила 2+ млн грн, з яких сплатить податки", - зазначив гендиректор "Укрпошти". 

Зазначається, що новинку було випущено в рамках проєкту "Власна марка". Вартість одного поштового листа, що містить дев’ять марок, становить 600 грнь. Марка все ще доступна для покупки онлайн. Придбати її можна у "‎Поштовому маркеті"‎ - інтернет-магазині "Укрпошти". 

Відео дня

"Будапештський меморандум - це..." - що відомо 

Нещодавно президент Володимир Зеленський нецензурно висловився у подкасті американського журналіста Лекса Фрідмана. Зокрема, він жорстко розкритикував Будапештський меморандум.

Мова про міжнародну угоду, яку уклали 5 грудня 1994 року Україна, РФ, Велика Британія і США. Вона містила політичні гарантії Україні у зв'язку з набуттям нею неядерного статусу. Згідно з меморандумом, країни-підписанти зобов’язувались серед іншого поважати незалежність, суверенітет та кордони України. 

10 січня "Укрпошта" випустила марку, яка містить посилання на висловлювання Зеленського: "‎Будапештський меморандум – це..."‎.

Вас також можуть зацікавити новини: