
Нова пісня "Homay" російських артистів завірусилася в мережі та навіть очолила чарт на платформі Apple Music. Трек гурту Ay Yola з Уфи став найпопулярнішим серед українських композицій та посів перше місце в рейтингу на стримінговому сервісі.
Пісня вийшла 14 березня цього року. За три тижні після прем'єри вона стала вірусною в мережі та чимало користувачів навіть, схоже, не знали про її походження. Зокрема, багато українців популяризували її, знімаючи під неї відео та публікуючи їх у соцмережах. Зараз "Homay" "обігнала" всі україномовні треки в Apple Music та лідирує в чарті.
Росіяни заснували гурт Ay Yola минулого року. У їхньому репертуарі всього дві пісні – вищезгадана та "Batyr". До складу колективу входять вокалістка Адель Шайхітдінова, бас-гітарист Руслан Шайхітдінов та ще один соліст Рінат Рамазанов. Вони пишуть музику на основі башкирських традиційних мотивів та сучасних електронних аранжувань. Їхній вірусний трек увійшов до альбому "Урал батир".
У "Homay" жителі країни-агресорки співають про героїню башкирського епосу Хумай, яка була донькою царя. Вона перетворилася на лебедя та вказала Урал-батиру шлях джерела з живою водою, а також подарувала коня і алмазний меч, чим допомогла побороти зло.
Як відомо, прослуховування пісень на стримінгових сервісах монетизується. За це російські артисти отримують виплати, якими потім сплачують податки в РФ та таким чином спонсорують війну в Україні. Раніше журналісти підрахували, скільки росіяни заробили на українцях, які споживають їхній контент.

Варто вказати, що російські треки регулярно потрапляють до українських музичних чартів. Зокрема, раніше репер з РФ Алішер Моргенштерн став лідером на Spotify та на Apple Music в українських рейтингах. Одразу п'ять його пісень зайняли перші місця в чартах.
До цього пропагандистський трек "Да, я русский" посів друге місце в рейтингу на Spotify. У пісні виконавець "Наверное поэт" висміює американців та прославляє політику Кремля.
Нагадаємо, раніше стало відомо, яка пісня найпопулярніша на YouTube в Україні. Кліп до цього треку зібрав вже понад 650 тисяч переглядів, а сама композиція стала вірусною в мережі ще задовго до прем'єри.