З початку 2024 року Microsoft почала активно переглядати свій підхід до консольного бізнесу. Тепер ігри Xbox все частіше з'являються на інших платформах, включно з консолями конкурентів.
Виступаючи на подкасті Gamertag Radio, глава Xbox Філ Спенсер заявив, що, незважаючи на розширення екосистеми, консолі Xbox залишаються ключовою частиною стратегії компанії. Він підкреслив, що бренд Xbox неможливо уявити без самого "заліза":
"Я прекрасно розумію, що означає слово "box" у назві нашого бренду. Наші пристрої - це основа того, що таке Xbox. Ми хочемо, щоб наші консолі виділялися своїми технічними характеристиками, але при цьому даємо людям можливість вибирати, де грати",
Таким чином, Microsoft не збирається обмежувати аудиторію, залишаючи ігри тільки на своїх платформах. За словами Спенсера, індустрія кардинально змінилася за останні роки: акцент тепер робиться на самих іграх, а не на ексклюзивності платформ: "Тепер на першому місці ігри, а не платформи. Більшість ігор, про які ми з вами говоримо, виходять на безлічі різних платформ. Саме такі ігри досягають успіху і опиняються на вершині чартів".
Цікаво, що Microsoft вже планує випустити свої ігри на прийдешню консоль Nintendo Switch 2. Спенсер зазначив, що це частина стратегії компанії з охоплення ширшої аудиторії. Він також поділився, що особисто привітав президента Nintendo Сюнтаро Фурукаву з анонсом нової консолі і жартома зазначив, що збільшений екран стане приємним доповненням для всіх, хто грає на портативних пристроях.
Раніше редактор видання The Verge Том Воррен підтвердив, що Bethesda готує реліз ремейка TES IV: Oblivion до літа цього року.