Steam блокуватиме ігри з нав'язливою рекламою / Фото - Valve

Valve внесла нові правила щодо реклами в Steam. Згідно з оновленими умовами, платформа дозволяє деякі види просування, але повністю забороняє внутрішньоігрову рекламу як бізнес-модель.

Компанія уточнює, що продуктова інтеграція допустима, якщо вона "не порушує ігровий процес і відповідає контексту гри. Наприклад, логотипи спонсорів на гоночних автомобілях вважаються прийнятними.

Дозволені й крос-промоакції, але Valve категорично забороняє розробникам платити за участь у бандлах, за доступ до вітрини магазину або за будь-яку іншу сторінку в Steam. Також допустиме використання платних рекламних кампаній за межами Steam, якщо вони ведуть на сторінку гри в магазині.

Відео дня

Що стосується заборон, Valve підкреслює, що ігри не повинні використовувати рекламні ролики для монетизації, обмежувати доступ до ігрового процесу за допомогою реклами або надавати внутрішньоігрові бонуси за її перегляд:

"Розробники не повинні використовувати платну рекламу як бізнес-модель у своїх іграх, наприклад, вимагати від гравців перегляду або взаємодії з рекламою, щоб продовжити грати".

Раніше ми розповідали, що Steam тепер попереджатиме, якщо ігри в ранньому доступі давно не отримували оновлень.

Вас також можуть зацікавити новини: