Cloud Imperium Games, творці нескінченно амбітної космічної MMO Star Citizen і одиночної кампанії Squadron 42, випустили новий "Лист від Голови".
У повідомленні творець гри Кріс Робертс розповів про те, як студія збирається виправляти проблеми з продуктивністю та стабільністю проєкту, якому вже виповнилося 12 років з моменту анонсу. Розробник визнає, що без фіксації основних помилок жодні нові фічі не зроблять гру кращою.
За словами самого Робертса, раніше команда стикалася з тим, що спроби впроваджувати великі технологічні нововведення часто призводили до несподіваних збоїв. Тепер студія планує обкатку всього експериментального окремо від поточної іграбельної версії, щоб не ламати вже готові механіки. Особливу ставку роблять на так званий server meshing, що дає змогу з'єднувати безліч серверів в один "наскрізний" світ і обслуговувати одночасно понад 500 гравців.
Цікаво, що заразом анонсували розширення всесвіту новою зоряною системою Pyro, що налічує шість планет і кілька десятків станцій і форпостів. Усе це, як і раніше, доступне в альфа-білді 4.0, а про повноцінні терміни виходу Star Citizen 1.0 розробники поки замовчують, хоча раніше називали server meshing "останнім великим бар'єром" перед релізом.
У своєму листі Кріс Робертс окремо наголосив, що великі видавці, на його думку, ніколи б не дали проєкту такого масштабу зелене світло - саме тому студія покладається на пожертвування від гравців. Однак через стільки років і за колосального бюджету (понад 700 мільйонів доларів за останніми оцінками) багато геймерів дедалі частіше ставлять собі питання, наскільки виправдані ці суми і коли саме настане довгоочікуваний реліз.
Примітно, що Робертс продовжує наполягати на успіху задуманого і називає серверну технологію головним проривом для розвитку гри:
"Server meshing більше не теорія, а реальність. Бачачи результат у вигляді більш щільного заселення всесвіту і поліпшеної стабільності, ми як ніколи близькі до втілення мрії, яку багато хто вважав неможливою".
Розробники запевняють, що з таким підходом вони зможуть представити повністю робочу версію Star Citizen, але коли саме це станеться, поки залишається загадкою.
Раніше ми розповідали, що Cloud Imperium Games показала 42 хвилини геймплея Squadron 42, сюжетної кампанії Star Citizen.