Творець мема Charlie the Unicorn змусив Warner Bros. видалити рекламу MultiVersus / Фото - Warner Bros.

Творець культового вебмультика Charlie the Unicorn (коротка анімація 2000-х, де Чарлі-єдинорога підставляють його "друзі"), Джейсон Стіл, висловив незадоволення тим, що в рекламному ролику за грою MultiVersus без дозволу використали аудіофрагмент з його роботи.

За словами Стіла, він не заперечує проти фанатських роликів і мемів із відсиланнями до його творіння, однак якщо йдеться про мільярдну корпорацію, розумно очікувати хоча б запиту на ліцензію:

"Я не проти, якщо люди використовують мою роботу в некомерційних проєктах. Якщо вам потрібен аудіозапис для мема, дерзайте. Але якщо ви - корпорація з багатомільярдним доходом і рекламуєте гру - попросіть дозволу."

Після хвилі критики скандальний пост видалили, але офіційного пояснення від Warner Bros. поки що не було.

MultiVersus - це кросоверний файтинг від Warner Bros., у якому на одній арені сходяться персонажі з безлічі всесвітів: від DC Comics і Cartoon Network до класичних кінофраншиз. Незважаючи на гучне ім'я і великий набір бійців, гра не уникла негативного розголосу, а тепер до претензій додалося ще й звинувачення в порушенні авторських прав.

Сам Стіл уточнив, що розуміє: вирішальну роль у подібних історіях часто відіграють звичайні співробітники, у яких бракує часу і бюджету, щоб залагодити всі формальності. Однак відповідальність, на його думку, лежить на компанії з багатомільярдними доходами, яка повинна стежити за дотриманням авторських прав.

Раніше ми розповідали, що на форумі, присвяченому War Thunder, знову з'явилися засекречені документи військової техніки. Цього разу дісталося винищувачу Eurofighter Typhoon.

Вас також можуть зацікавити новини: