Юсеф Фарес ніколи не робитиме гру-сервіс / Фото - Hazelight

Геймдизайнер Юсеф Фарес розкритикував заяву глави EA Ендрю Вілсона про те, що Dragon Age: The Veilguard міг би показати кращі результати, якби був грою-сервісом. Розробник зазначив, що його студія Hazelight ніколи не буде створювати ігри-сервіси, і це принципова позиція.

Фарес, який працював з EA над A Way Out і It Takes Two, заявив в інтерв'ю Eurogamer, що він не вірить у формат ігор-сервісів і вважає його невдалим напрямком для ігрової індустрії.

За його словами, важливо, щоб розробники дотримувалися своєї творчої візії, а не орієнтувалися виключно на фінансові очікування видавців.

Відео дня

Він також зазначив, що розуміє занепокоєння великих компаній з приводу прибутку, але наголосив, що ігри - це мистецтво, і бізнесу потрібно поважати креативний процес:

"Я розумію, що видавці переживають за гроші, але в кінцевому підсумку ми працюємо з мистецтвом, і його теж потрібно поважати. Важливо знайти баланс, а не просто ганятися за доходами".

Розробник визнав, що необхідно шукати компроміс між творчим баченням і фінансами, але впевнений, що Hazelight ніколи не піде шляхом сервісних ігор.

Зараз Фарес і Hazelight Studios працюють над ще однією кооперативною пригодою - Split Fiction. Гра вийде 6 березня на ПК, Playstation 5 і Xbox Series.

Раніше "батько" серії Dragon Age Девід Гейдер також розкритикував ігри-сервіси та заяву глави EA.

Вас також можуть зацікавити новини: