
Після виходу Dragon Age: The Veilguard з неоднозначними відгуками стало очевидно, що у BioWare накопичилися куди серйозніші проблеми, ніж просто невдалий реліз.
"Батько" серії, Девід Гейдер, розповів у соцмережах про внутрішні конфлікти, які розривали студію зсередини задовго до релізу Veilguard. Можливо, саме вони стали однією з причин творчого вигорання і невдалих рішень останніх років.
З 2010 по 2016 роки BioWare фактично існувала як дві паралельні студії: одна працювала над Dragon Age, друга - над Mass Effect. За словами Гейдера, ці команди не просто різнилися стилем і підходами, але відверто не ладнали між собою.
Керівництво намагалося вирішувати проблему шляхом ротації співробітників, але це лише погіршувало ситуацію. Гейдер після Inquisition перейшов працювати з командою Anthem, де його зустріли в багнети:
"Команда не хотіла, щоб я там був. Я чув, що мої ідеї "занадто Dragon Age", але водночас я був зобов'язаний був приймати і реалізовувати все, що говорять вони, навіть якщо це суперечить логіці або стилю проєкту".
Крім внутрішньої ворожнечі, Гейдер також розкрив ставлення видавця EA до своїх франшиз. За його словами, у компанії завжди віддавали перевагу Mass Effect: вона здавалася "більш сучасною", "більш видовищною", а Dragon Age не вписувався в стратегію просування. Навіть коли серія показувала найкращі результати, це в EA не сприймалося як успіх, радше як випадковість.
Ці слова підтверджують і підсумки останніх років. Veilguard стрімко відходить від RPG-коріння в бік більш простого екшену з елементами масового продукту, а глава EA Ендрю Вілсон після релізу заявив, що проєкту не вистачило елементів лайв-сервісу.
Гейдер зізнається: він хотів залишитися, але тільки якби отримав можливість зайняти позицію креативного директора. Керівництво відмовило без роздумів, ба більше, йому прямо дали зрозуміти, що поза BioWare він нічого не доб'ється.
Раніше ми розповідали, що сценарій Dragon Age: The Veilguard номінували на престижну літературну премію.