![Роберт Курвіц назвав Fallout однією з найвеличніших ігор / Фото - Black Isle Роберт Курвіц назвав Fallout однією з найвеличніших ігор / Фото - Black Isle](https://images.unian.net/photos/2025_02/1739189196-9123.jpg?r=49506)
На думку провідного сценариста і дизайнера Disco Elysium Роберта Курвіца, Fallout 1997 року залишається однією з найвидатніших RPG, багато в чому завдяки своєму постапокаліптичному світу.
На нещодавньому стримі з письменницею Марією Дід він розповів, наскільки важлива ця гра для східноєвропейських геймерів і розробників, зазначивши, що вона показала, що відеоігри можуть бути справжнім витвором мистецтва.
Курвіц називає вступ Fallout ідеальним початком, а систему створення персонажа - найкращою на Землі. Він згадує, що під час першого знайомства з грою був буквально зачарований цим меню. Однак головна перевага Fallout, на його думку, - це атмосферна побудова світу. Він порівнює гру з біблійною картиною знищення, яка передає відчуття повного краху людства і має переконливіший вигляд, ніж більшість інших постапокаліптичних історій:
"Людство дійсно стоїть на колінах. Порівняно з ним інші постапокаліптичні світи здаються парком атракціонів - за винятком, можливо, "Ниток" або деяких дійсно похмурих телесеріалів".
Раніше ми розповідали, що власники Disco Elysium з компанії ZA/UM запустили в продаж сумку у вигляді пакета, у який головний герой гри збирав пляшки.