
Алекс Гарланд, автор сценарію культового "28 днів потому" з Кілліаном Мерфі в головній ролі, несподівано визнав перевагу The Last of Us над своїм фільмом.
У бесіді з Нілом Дракманном він зазначив, що франшиза Naughty Dog значно складніша й емоційніша за його зомбі-горор. Дракманн, зі свого боку, підтвердив, що фільм Гарланда вплинув на The Last of Us, особливо в зображенні швидких заражених. Однак сам сценарист вважає, що історія Еллі та Джоела пішла набагато далі простої боротьби за виживання:
"The Last of Us - це інший рівень. Це складніше, зворушливіше. Я пишаюся "28 днями потому", але не можу не визнати, що сценарій The Last of Us на голову вищий".
Нагадаємо, що "28 днів потому" зрежисирував Денні Бойл, а сам фільм свого часу змінив уявлення про зомбі-хорори, запропонувавши глядачам концепцію інфікованих, що бігають. The Last of Us ж дебютувала 2013 року і швидко завоювала статус однієї з найбільш кінематографічних ігор в історії.
Зараз Гарланд і Бойл зайнялися роботою над сиквелом "28 днів потому" - "28 років потому", який продовжить історію оригінального фільму. Прем'єра запланована на 20 червня.
Також уже скоро вийде другий сезон екранізації The Last of Us, над якою, зокрема, працював і сам Дракманн.
Крім того, у цій же бесіді з Гарландом Дракманн розповів про світ своєї нової гри Intergalactic: The Heretic Prophet. Події розгортаються в паралельному світі, де у 20-му столітті з'явилася нова провідна релігія, яка з часом захопила всю галактику.