Том Гендерсон розмовляє з розробниками Star Citizen / Фото CIG

Star Citizen розробляється вже 12 років і вважається найамбітнішим і найдорожчим ігровим проєктом в історії. Це масштабний космічний симулятор, який поєднує в собі елементи дослідницьких експедицій, космічних битв, торгівлі та життя у відкритому світі. З моменту свого анонсу в 2012 році гра зібрала понад 700 мільйонів доларів через краудфандинг, обіцяючи революційний ігровий досвід і глибину, з якою не могли зрівнятися інші проєкти. Однак за ці роки проєкт зіткнувся з численними проблемами, які викликали розчарування як у гравців, так і у співробітників студії. Star Citizen продовжує перебувати в розробці, а його сюжетна кампанія Squadron 42 все ще залишається незавершеною.

Том Хендерсон з Insider Gaming поспілкувався з колишніми і поточними співробітниками Cloud Imperium Games, розробниками Star Citizen, і розповів, як йдуть справи з розробкою проєкту і його спін-оффу Squadron 42.

Багато співробітників вважають, що компанії потрібна серйозна реорганізація, щоб не допустити краху. Деякі стверджують, що Cloud Imperium Games уже пройшла точку неповернення, і тепер її доля визначена наперед. За їхніми словами, фінансове становище студії стає дедалі тривожнішим: уже витрачено понад 700 мільйонів доларів із коштів, зібраних за допомогою краудфандингу, і гроші практично вичерпуються. На початку 2024 року компанія звільнила від 100 до 150 співробітників, намагаючись зробити це без розголосу. Тим, хто відмовився підписати угоду про нерозголошення, відмовили у вихідній допомозі. Незважаючи на це, інформація про скорочення все одно просочилася в ЗМІ, що змусило CIG публічно визнати звільнення "невеликої кількості співробітників".

Відео дня

Ознаки фінансових проблем відчуваються і серед поточних працівників. Підвищення зарплат були заморожені, що в умовах зростання вартості життя серйозно позначається на співробітниках. Деякі розробники кажуть, що ледве зводять кінці з кінцями, і жартують, що єдине поліпшення в офісі - бариста, який обслуговує кав'ярню на одному з поверхів нового офісу в Манчестері. За словами співробітників, компанія витрачає гроші гравців даремно, обставляючи офіс за мотивами Star Citizen, де функціональність приноситься в жертву стилю.

Офіс CIG у Манчестері

Креативний процес розробки також викликає невдоволення співробітників. Рушій Star Engine, створений на основі CryEngine, розробники описують як "монстра Франкенштейна", де фічі додаються і прибираються майже щодня. Кріс Робертс, голова CIG, часто втручається у творчі процеси, витрачаючи години і навіть дні на обговорення рішень, які могли б бути прийняті за лічені хвилини. Багато поточних і колишніх співробітників вважають, що постійне втручання і мікроменеджмент є однією з основних причин затримок у розробці.

Також стало відомо, що Cloud Imperium Games працює над третім проєктом: грою в середньовічному фентезійному сеттингу. Деталей поки мало, але розробники сподіваються, що вона допоможе студії урізноманітнити портфоліо і залучити нову аудиторію. Також студія активно працює над випуском Squadron 42, сюжетної кампанії Star Citizen, щоб отримати додаткові кошти для розробки основної гри.

Cloud Imperium Games проведе щорічну презентацію CitizenCon 19-20 жовтня 2024 року, де фанатам покажуть демо першого розділу Squadron 42. Також планується продемонструвати оновлення для Star Citizen.

Нагадаємо, що нещодавно Том Гендерсон розповідав про підготовку доповнення для Hogwarts Legacy. Розширене видання привнесе в гру нові основні квести і додаткові заняття, а також безліч косметичних предметів.

Вас також можуть зацікавити новини: