
Розробники зі студії Pocketpair зізналися, що досі не розуміють, що саме стало причиною неймовірної популярності Palworld.
Гра, випущена в ранній доступ на початку 2024 року, буквально підірвала Steam, продавшись 2 мільйонами копій за 24 години та ставши другим проєктом в історії платформи, який зміг досягти 2 мільйонів одночасних гравців.
Представник студії Джон Баклі на панелі GDC розповів, що спочатку Palworld планувалася як гра для японської аудиторії. Однак уже 2023 року Palworld досягла третього місця в списку найбажаніших ігор у Steam:
"Як нам вдалося привернути стільки уваги? Ми не знаємо. Якби ми знали, як це зробити, ми б зробили це знову, але ми й гадки не маємо, що сталося".
Раніше ми розповідали, що Palworld посіла 3-е місце в списку найбільш обговорюваних ігор у ЗМІ за 2024 рік. Сумарно гру згадали 22 тисячі разів.
Паралельно з цим Pockpair продовжує судитися з Nintendo за плагіат покемонів. Щоправда виявилося, що патент великий N, через який і відбувається суд, було зареєстровано вже після релізу Palworld.