Dishonored 2, що отримала визнання критиків як одна з найкращих immersive sim ігор, не змогла досягти комерційного успіху, якого від неї очікували. Незважаючи на вражаюче опрацювання світу, високу деталізацію та унікальний підхід до ігрового процесу, її продажі не виправдали вкладень.
Колишній дизайнер Arkane Lyon Жюльєн Евейє, який починав із роботи тестувальником на Dishonored 2, розповів про складнощі, з якими зіткнулася студія після виходу гри. За його словами, Bethesda, що володіє Arkane, почала замислюватися про доцільність подальшої співпраці:
"Ми знали, що наші ігри - це гарантія якості, але для керівництва компанії, яке дивиться на цифри, все виглядало інакше. Вони бачили, що ігри на кшталт Skyrim приносять набагато більше прибутку за менших витрат. Це змушувало їх задаватися питанням, чи варто продовжувати вкладатися в нас".
Проте саме унікальний підхід Arkane та її репутація стали тим, що, за словами Евейє, "врятувало студію". Керівники Bethesda розуміли, що ігри Arkane виділяються на тлі інших проєктів. Але навіть у такій ситуації майбутнє студії опинилося під питанням.
Особливу роль зіграв Дінга Бакаба, який взяв на себе керівництво студією після відходу засновника Рафаеля Колантоніо. Бакаба зумів переконати керівництво Bethesda, що Arkane має залишатися вірною своєму стилю і не гнатися за трендами на кшталт ігор-сервісів. Цей крок став ключовим для подальшого успіху Arkane Lyon, дозволивши студії зосередитися на тому, що вона робить найкраще - створенні глибоких, багатошарових ігор.
Однак не всім підрозділам Arkane вдалося витримати випробування часом. Arkane Austin, американська частина студії, була змушена працювати над грою-сервісом Redfall, яка провалилася на релізі. Цей провал призвів до закриття студії, незважаючи на її заслуги, включно з культовою Prey.
Раніше актор озвучення Геральта з Рівії Даг Кокл розповів, чому "Відьмак 3" все ще популярний навіть через майже 10 років після релізу.