Не секрет, що в Obsidian Entertainment працює багато ветеранів ігрової індустрії, які стояли біля витоків класичних серій RPG, на кшталт Fallout, Vampire the Masquerade і Baldur's Gate. Ось із Вратами Балдура, а конкретно з третьою частиною, у нової RPG студії, Avowed, є щось спільне.
Режисер з оточення Avowed Берто Рітгер розповів виданню Games Radar, що у всіх класичних RPG є одна спільна риса - прихований контент:
"Суть RPG, яка робить їх особливими, - це прихований контент, який можна упустити, саме він робить досвід гри набагато більш особистим залежно від того, як ви граєте. Розмови з друзями про секретні квести в Baldur's Gate 3 або острів у Breath of the Wild, що перетворює гру на тест на виживання, - це одні з найкрутіших аспектів цих ігор. Тому я радий, що Avowed теж спирається на такі радощі"
Рітгер описав ситуацію, коли ви знайшли щось одне в грі, друг знайшов щось інше, завдяки цьому вам є, що обговорити і чим поділитися. Це робить враження про гру по-справжньому персоналізованими.
Раніше ми розповідали, що один із розробників Avowed, який раніше працював над першими частинами Fallout, заявив, що нова RPG від Obsidian - перший випадок у його кар'єрі, коли він не переймається майбутнім проєкту.