На початку цього року стало відомо, що Eidos Montreal скоротила 97 співробітників і скасувала розробку неанонсованої гри в серії Deus Ex.
Геймдиректор найпершої частини серії Воррен Спектор дав інтерв'ю виданню PC Gamer, у якому розповів, що не розуміє такого рішення студії. "Я справді не уявляю, навіщо Embracer і Eidos відмовлятися від франшизи Deus Ex, принаймні, на даний момент. З моєї точки зору, підхід до геймплею все ще актуальний, але світ і ситуація потребують оновлення".
Воррен розповів, що коли він разом з Ion Storm створював найпершу частину серії, він просив розробників використати у світі гри всі технологічні теми, які були на слуху в той час.
Проблема 2000-го року була не за горами, ШІ ставав реальністю, теорії змов були всюди, тероризм був на підйомі, біоінженерія була в зародковому стані, техноаугментація була в розробці. Усе це було в центрі уваги. Зробити гру про це було очевидною справою.
Спектор зазначив, що зараз перший Deus Ex відчувається як документалка, а не фантазії про можливе майбутнє: "Зараз я б не став робити Deus Ex таким, яким він був у 2000 році, коли його можна було читати як правдоподібне фентезі."
Раніше ми розповідали про спогади керівника розробки Fallout: New Vegas Джоша Сойєра. Розробник розповів, що New Vegas виріс зі скасованого проєкту Obsidian і особистих напрацювань Сойєра для Fallout: Van Buren, що так і не вийшла.