![Девід Бревік висловився про сучасних представників жанру ARPG / Фото - Blizzard Девід Бревік висловився про сучасних представників жанру ARPG / Фото - Blizzard](https://images.unian.net/photos/2025_02/1739179057-2085.jpg?r=347791)
Співзасновник Blizzard і один із творців Diablo Девід Бревік розкритикував сучасні екшен-RPG у дусі Diablo, зазначивши, що вони втратили атмосферу перших частин серії.
В інтерв'ю VideoGamer він висловив думку, що нинішні представники жанру надмірно покладаються на масове винищення ворогів, знецінюючи сам ігровий процес:
"Сучасні ARPG все більше скочуються в нескінченне знищення натовпів ворогів за секунди. Гравці налаштовують свої білди так, щоб вбивати все підряд якомога швидше, засипаючи екран непотрібним лутом".
Він наголосив, що в Diablo 2 все було інакше: менша кількість супротивників на екрані та більш збалансовані здібності створювали більш персональне і реалістичне відчуття бою.
На думку розробника, проблема в тому, що ігри стали зосереджені на швидкому досягненні ендгейму, замість того щоб робити сам шлях до нього цікавим: "Справжнє задоволення в ARPG - це не кінцева мета, а сама подорож. Коли її штучно скорочують, весь ігровий процес втрачає сенс".
Раніше геймдизайнер Kingdom Come: Deliverance 2 заявив, що найголовніше в іграх - цікавий і різноманітний геймплей. На його думку, щоб цього домогтися, можна принести в жертву тривалість проекту.