Ніхто в Konami не вірив у Metal Gear / Фото - Konami

Виявляється, існуванню серії Metal Gear світ завдячує звуку виявлення Соліда Снейка ворогами. До того, як Хідео Кодзіма вперше представив саунд-дизайн майбутньої гри, ніхто в Konami не вірив, що концепт стелс-екшену може бути комусь цікавий.

Про це згадує сам Кодзіма в загубленому інтерв'ю виданню Nice Games, яке він дав ще в 1999 році, але знайдено воно було тільки зараз. За словами геймдизайнера, Konami хотіла зробити військову гру, але ветерани студії ніяк не могли придумати концепт проєкту. Тоді молодий Кодзіма і представив першу гру в жанрі стелс, який тоді назвали "Escape game".

Кодзіма тоді тільки прийшов у компанію, і, зрозуміло, слово досвідчених розробників цінувалося більше, а вони були спантеличені, як така гра може бути комусь цікава: "Я був іще новачком у Konami, тому, гадаю, ніхто не хотів слухати, що я там кажу... Із самого початку мотивація була нульовою"

Відео дня

Хідео вже думав піти з Konami, коли один із досвідчених працівників студії зібрав розробників, щоб ті вислухали молодого геймдизайнера. У ветеранів усе ще були сумніви з приводу проєкту, але все змінилося, коли вони почули, з яким звуком вороги знаходять Соліда Снейка, що зачаївся за рогом:

"Вони всі запитували: 'А чи буде гра про втечу справді цікавою?' Але щойно ми запустили робочий білд, і вони побачили знак оклику, що з'являється, коли ворог дивується, вони одразу ж погодилися з концепцією. Тоді всі вони змінили свою думку: 'Це спрацює!'".

Раніше ми розповідали, що Хідео Кодзіма двічі заснув, поки тестував Death Stranding 2. Особиста асистентка геймдизайнера веде щоденник, як він грає в сиквел.

Вас також можуть зацікавити новини: