
Колишній керівник Playstation Шон Лейден вважає, що ексклюзиви Nintendo настільки сильні, що здатні згладити ефект "шоку" від ігор по 80 доларів.
У подкасті PlayerDriven, де обговорювали зокрема й нову Nintendo Switch 2, Лейден зазначив, що Nintendo першою пробила стелю цінової еластичності. Раніше вважалося, що підвищення цін вище 70 доларів викличе різке невдоволення гравців, але японська компанія, за його словами, "просто зірвала пластир".
Лейден давно критикує індустрію за розрив між зростаючими витратами на розробку та очікуваннями гравців щодо вартості ігор. Він переконаний, що у випадку з Nintendo вирішальну роль відіграє сила брендів:
"80 доларів звучить як відчутний стрибок порівняно зі Switch першого покоління. Але якщо це єдине місце, де можна пограти в Маріо - ти дістаєш гаманець. Тут спрацьовує ексклюзивність: ти хочеш цю гру настільки, що готовий миритися з ціною".
Наразі відомі ціни трьох стартових проєктів для Switch 2: Mario Kart World обійдеться у 80 доларів, Donkey Kong Bananza - у 70, а Nintendo Switch 2 Welcome Tour - у 10.
Раніше ми розповідали, що Hollow Knight: Silksong вийде на обох консолях Nintendo Switch. Однак ціна довгоочікуваного сиквела поки що невідома.