
Kingdom Come: Deliverance 2 могла б стати справжнім середньовічним хорором, але не наяву, а уві сні.
За даними CzechCrunch, на ранніх етапах розробки в грі була система снів, безпосередньо пов'язана з мораллю героя: що брудніша совість, то страшніші ночі. Злодіїв і вбивць мучили кошмари з демонами, яких потрібно було перемагати в бою. Успіх приносив досвід, поразка - зіпсований сон. Доброчесним же снилися підказки про схованки і скарби.
Ця система додавала не просто "моральні бали", як у Fable або Red Dead Redemption, а впроваджувала етику прямо в підсвідомість персонажа.
Warhorse нібито також відмовилася від квестової лінії з шантажем і від присутності немовлят у грі. При цьому дітей прибрали не через обмеження рейтингу, а тому що розробники були впевнені: гравці, яким сняться демони, точно не зупиняться перед дітовбивством.
Раніше ми розповідали, що для Kingdom Come: Deliverance 2 вийшов хардкорний режим, який робить гру ще складнішою. Перед початком гри потрібно визначити негативні риси, наприклад, сновидіння або сором'язливість.