Експертка оцінила, наскільки сюжет Kingdom Come: Deliverance 2 історично достовірний / Фото - Warhorse Studios

Історична консультантка Джоанна Новак понад десять років працює у Warhorse Studios над серією Kingdom Come: Deliverance, слідкуючи за тим, щоб ігри студії відповідали історичним реаліям, однак, як вона зізнається, повна автентичність неможлива

За її словами, команда намагається передати деталі епохи максимально точно. Наприклад, у Kingdom Come: Deliverance 2 жінки певного соціального статусу носять закриті головні убори, а одяг NPC відображає їхнє становище в суспільстві. Але домогтися стовідсоткової відповідності історії неможливо.

Навіть якщо розробники хочуть впровадити історично точні елементи, рушій гри не завжди дає змогу реалізувати все задумане. Наприклад, масово додавати унікальні деталі для всіх персонажів просто неможливо.

Відео дня

Історична достовірність не повинна заважати зручності гри. NPC отримали не тільки одяг, що відповідає статусу, а й додаткові розпізнавальні знаки: брошки, кольори, зброю. Це зроблено для того, щоб гравець швидше розумів, хто перед ним: друг чи ворог.

Крім того, Середньовічна Чехія виглядала інакше, ніж її представляють у масовій культурі. Але якщо розробники зроблять все гранично реалістично, велика частина гравців просто не зрозуміє, що відбувається. Наприклад, оригінальний діалект того часу був би занадто складним для сприйняття.

Що стосується сюжету, Новак підкреслює, що Kingdom Come: Deliverance 2 далекий від історичної хроніки, а всій історії вона б поставила 1 з 10 за достовірність.

Історія Генрі швидше нагадує легенду, ніж правдоподібний розвиток долі сина коваля. У реальності його соціальне походження навряд чи дало б йому змогу не тільки їздити верхи, а й опинитися в центрі великих історичних подій.

Раніше творчий директор Kingdom Come: Deliverance 2 Даніель Вавра поділився, що дуже пишається катсценами в грі. При відносно невеликому бюджеті розробники змогли домогтися кінематографічної якості.

Вас також можуть зацікавити новини: