Гравці вказують на недоліки ремастера Half-Life 2 RTX / Фото Orbifold Studios

Оновлена версія Half-Life 2 RTX, що обіцяє сучасну графіку і трасування променів, отримає перше іграбельне демо вже завтра. Однак багато шанувальників оригіналу не в захваті від такого поліпшення.

Головна претензія - нове світло руйнує атмосферу гри. В оригіналі Рейвенхольм потопав у темряві, підкреслюючи хоррор-стилістику, але в RTX-версії він залитий яскравим світлом, знищуючи ретельно вибудувану похмуру естетику:

"Начебто стиль, душа й атмосфера були повністю вирвані й замінені нічим. Тепер ми всі ходимо в Равенхольм, він яскравий і веселий".

Деякі користувачі вважають, що трасування променів могло б використовуватися більш акуратно. Там, де освітлення залишається в помірних рамках, воно має гарний вигляд, але місцями яскравість завищена просто заради ефектних тіней.

Відео дня

Інші скаржаться на надмірну кількість диму, який приховує важливі елементи сцен. У сцені знайомства з отцем Григорієм полум'я, що охопило вулиці, тепер настільки густо заволочено димом, що персонажа просто не видно.

При цьому варто враховувати, що це тільки технодемо, а не фінальна версія. Можливо, розробники врахують критику і внесуть правки перед повноцінним релізом. Або ж залишать все як є, просто заради демонстрації можливостей трасування променів, навіть якщо це руйнує оригінальний художній стиль.

Раніше ми розповідали, що Rockstar додала освітлення за допомогою трасування променів у GTA 5, і, як вважають експерти з Digital Foundry, приблизно таку ж картинку ми побачимо в GTA 6.

Вас також можуть зацікавити новини: