
Геймдиректор Kingdom Come: Deliverance 2 Даніель Вавра поділився деталями про процес створення катсцен у грі, зазначивши, що команда домоглася вражаючих результатів, незважаючи на обмежений бюджет.
За його словами, кінематографічна група під керівництвом Петра Пекаржа виконала видатну роботу, і якщо порівнювати з найбільшими AAA-проєктами, то сцени в сиквелі виглядають набагато більш насиченими та складними. Вавра підкреслив, що в роликах використовується десятки коней, великі натовпи з деталізованою анімацією облич і безліч інших елементів, що робить їх по-справжньому кінематографічними.
Сам Вавра брав активну участь у процесі, висуваючи до команди високі вимоги. Щотижня в студії проходили перегляди катсцен, де він вносив точні правки, домагаючись ідеального результату. За його словами, увагу приділяли навіть найдрібнішим деталям, від густини туману до розміщення джерел світла з точністю до сантиметрів:
"Більшу частину часу я був дуже педантичним і вимогливим: 'Зробіть туман на 7% густішим! Перемістіть це світло на 2 метри вліво! Додайте синє підсвічування до обличчя праворуч і зробіть контурне освітлення обличчя зліва на 11% сильнішим!"".
Реліз Kingdom Come: Deliverance 2 відбувся 4 лютого. Гра доступна на ПК, Playstation 5 і Xbox Series.
Раніше ми розповідали, що Kingdom Come: Deliverance 2 увійшла в топ-50 найпопулярніших ігор у Steam за всю історію.