Генеральний директор Playstation Гермен Халст розповів про унікальний внесок серії Uncharted від студії Naughty Dog у розвиток ігрової індустрії. Керівник підкреслив, що саме ця франшиза задала високу планку якості для ігор на всіх рівнях, від сюжету до візуальної частини.
Про це Халст повідав журналістам Famitsu, підкресливши, що до виходу Uncharted у кожній грі були свої сильні сторони, але творіння Naughty Dog об'єднало їх в одному проєкті, тим самим змінивши загальний підхід до розробки. Він зауважив:
"Коли ми побачили Uncharted, ми зрозуміли, що ця гра фундаментально змінить саме поняття геймдизайну".
За словами Халста, успіх Uncharted позначився не тільки на іграх самої Playstation, а й на всій індустрії. Висока якість постановки, кінематографічний стиль і неймовірний рівень деталізації призвели до того, що кожна наступна AAA-гра стала прагнути до аналогічних стандартів. У результаті багато проєктів Sony отримали більш кінематографічний формат, успадкувавши ключові особливості підходу Naughty Dog.
Незважаючи на те, що серія Uncharted останнім часом перебуває на паузі, шанувальники продовжують сподіватися на повернення Натана Дрейка і його друзів.
Раніше ми розповідали, що спочатку Кодзіма хотів уникати довгих катсцен у своїх іграх.