Джош Сойєр розпочав свою кар'єру в геймдеві з Black Isle Studios, компанії, яка подарувала світу серію Fallout. Джош приєднався до команди розробників у 1999 році, коли ті на повну працювали над Fallout: Van Buren, яка мала стати третьою номерною частиною, але, на жаль, студія збанкрутувала раніше, ніж проєкт дійшов до релізу.
Після закриття Black Isle, Сойєр, як і багато розробників зі студії, пішов у Obsidian Entertainment. Коли Bethesda прийшла до Obsidian із контрактом на нову частину Fallout, Джош був у нестямі від радості. У недавньому випуску журналу Edge розробник поділився, що відчував у цей момент: "Це було щастя. Я не думав, що в мене ще вийде попрацювати над Fallout.".
Також Джош розповів, що просто перед пропозицією від Bethesda студія закрила проєкт Alien RPG. Соєр поділився, що гра так і не вийшла зі стадії ранньої розробки: "Ми вклали багато сил і ресурсів в інструментарій для розробки Alien RPG, але створювати з ним локації було надзвичайно довго, і в нас буквально не було гри".
Однак досвід роботи над скасованою рольовою грою ще зіграв свою роль у розробці Fallout: New Vegas. Коли Obsidian отримала доступ до інструментарію Bethesda, всі розробники залишилися приголомшені швидкістю, з якою просувалося виробництво, згадує Сойєр. Тут він і сказав своїй команді дизайнерів: "Ми зовсім не хочемо змінювати наш виробничий процес. Ми хочемо використовувати те, що вже є - доповнювати, не змінювати, а саме доповнювати - і робити чудовий контент.". І тут же в справу пішли всі напрацювання з Aliens RPG.
Крім того, Джош вніс у New Vegas свої напрацювання з Van Buren. Дизайнер поділився, що персонажі Джошуа Грехем із DLC Honest Hearts і один із можливих супутників головного героя Аркейд Геннон мали з'явитися в третій скасованій частині.
Нагадаємо, що нещодавно колишній дизайнер GTA 6 розповів, як йдуть справи у гри. За його словами, реалізм і опрацювання деталей у проєкті просто вразить уяву гравців.