Програміст зробив капчу, для проходження якої потрібно вбити 3 демони в Doom / Фото - Output

Продовжуючи стару добру інтернет-традицію із запуску першого Doom на всьому, що тільки можна, класику впровадили в капчу, технологію з відлову ботів на сайтах.

Генеральний директор Vercel, Гільєрмо Рауч, зробив із класичного Doom перевірку "я не робот". Тепер, щоб довести свою людяність, потрібно вбити трьох демонів на рівні складності Nightmare. Причому управління урізане до стрілок і пробілу, а запас патронів лише в 50 штук додає напруги.

Усе працює через WebAssembly прямо в браузері, але після необхідних трьох фрагів гра закінчується, не даючи зависнути в ностальгії за повною програмою. Тим, хто хоче пройти капчу без зайвого клопоту, ніхто не забороняє вводити знайомі чит-коди на кшталт IDDQD і IDKFA.

Відео дня

Рішення спірне, адже боти-ігромани можуть навчитися грати в Doom не гірше за живих людей. Проте для більшості стандартних веб-сканерів це серйозний бар'єр, навряд чи вони знають, що робити, коли на екрані з'являються демони і патрони починають закінчуватися.

Раніше ми розповідали, що на Reddit знайшли гравця, який награв 47 тисяч годин у Factorio. І навіть так він не зміг відкрити всі досягнення в грі.

Вас також можуть зацікавити новини: