Дизайнер Oblivion розповів, що Bethesda заробила мільйони на DLC Horse Armour / Фото - Bethesda

Bethesda Game Studios, розробники серії The Elder Scrolls, згадали про один із найбільш обговорюваних DLC в історії ігор - Horse Armour для Oblivion.

Колишній системний дизайнер Oblivion і провідний дизайнер Skyrim Брюс Несміт поділився своїми роздумами про це доповнення в інтерв'ю для VideoGamer.

Метою випуску Horse Armour було протестувати можливості невеликих контентних доповнень на платформі Xbox 360 Marketplace. Доповнення пропонувало гравцям придбати броню для коней за символічну суму в 200 Microsoft Points (приблизно 2 долари). Однак замість очікуваного інтересу з боку гравців, Bethesda зіткнулася з потужною хвилею критики та негативу.

Відео дня

Несміт зізнався, що студія не очікувала такої реакції. "Bethesda, я вважаю, була першою компанією, яка почала робити завантажувані тематичні доповнення для консолей. Ми буквально прокладали шлях і не знали, що робимо", розповів він. Команда хотіла "зробити щось невелике" і доступне за ціною, але не врахувала, що це не відповідало очікуванням гравців. "Ми фактично відвернулися від них, самі того не розуміючи", додав Несміт.

Незважаючи на критику, Horse Armour виявилося комерційно успішним. За словами Несміта, продажі сягнули мільйонів копій. "Це було дивно для нас: ви всі над ним смієтеся, але при цьому купуєте", зазначив він. Цей парадокс став для Bethesda уроком про те, як важливо розуміти потреби і бажання аудиторії, особливо коли ти піонер у новій сфері.

Відтоді індустрія ігор сильно змінилася, і косметичні DLC стали нормою. Ігри на кшталт Call of Duty пропонують скіни відомих особистостей, а Fortnite будує свою монетизацію на продажу косметичних предметів. Однак Несміт вважає, що в багатокористувацьких іграх такі доповнення сприймаються інакше, оскільки дають змогу гравцям виділятися перед іншими. "Навряд чи хтось купить скін Нікі Мінаж, якщо грає в одиночну гру без PvP-складової", зауважив він.

Bethesda не раз іронізувала над ситуацією з Horse Armour у наступних проєктах, включно з жартівливим підвищенням ціни на DLC і додаванням схожих елементів в інші ігри. Незважаючи на початковий негатив, Horse Armour стало частиною історії студії й одним із перших кроків в еру завантажуваного контенту.

Нагадаємо, що нещодавно Bethesda випустила перше сюжетне доповнення для Starfield. DLC Shattered Space отримало вкрай негативну реакцію від гравців: через кілька днів після релізу в Steam доповнення отримало 69% негативних відгуків.

Трохи про The Elder Scrolls IV

The Elder Scrolls IV: Oblivion - рольова гра з відкритим світом, випущена Bethesda Game Studios у 2006 році. Гра пропонує глибоку систему розвитку персонажа, захопливий сюжет і величезний світ для дослідження. Oblivion стала однією з найвпливовіших ігор у жанрі RPG, отримавши визнання як критиків, так і гравців за свою інноваційність і масштабність.

Вас також можуть зацікавити новини: