
Голландський підприємець Пітер Левелс запустив авіасимулятор fly.pieter.com, який вже за перший місяць приніс йому десятки тисяч доларів. Але є один нюанс: гра була зроблена штучним інтелектом.
Як розповідає сам Левелс, він ніколи не розробляв гри, але зміг створити fly.pieter.com всього за три години, використовуючи метод "вайб-кодингу". Розробник просто описував роботу програми текстом, а код за нього писав штучний інтелект, нейромережева модель Claude Sonnet 3.7.
В авіасимуляторі є багатокористувацький режим повітряних боїв. Левелс монетизує гру за допомогою продажу внутрішньоігрових предметів і реклами. Наприклад, літак F16 коштує 30 доларів. У перший тиждень підприємець заробив тисячу доларів, але незабаром дохід злетів до 87 тисяч на місяць.
Проєкт привернув увагу Ілона Маска і надихнув інших розробників. Деякі створили симулятор кораблів, у яких можна купувати острови за реальні гроші.
У спільноті розробників розгорнулася дискусія. Одні вважають, що Левелса не можна називати програмістом, оскільки він використовує нейромережі замість написання коду вручну. Інші, навпаки, називають його генієм, який заробляє більше, ніж більшість традиційних розробників.
Сам Левелс упевнений, що ШІ не замінить людський смак, інтуїцію і розуміння структури коду. На його думку, розробникам майбутнього потрібно не тільки розбиратися в програмуванні, а й мислити креативно.
Раніше творець Claude, за допомогою якого Левелс і зробив свою гру, заявив, що протягом наступних 12 місяців штучний інтелект писатиме 100% усього програмного коду у світі.