Марк Дарра вважає, що Baldur's Gate 3 не сильно вплине на RPG майбутнього / Фото - Larian Studios

Колишній продюсер BioWare Марк Дарра заявив, що вплив Baldur's Gate 3 на розвиток RPG сильно переоцінюють. Незважаючи на вражаючі продажі та захоплені відгуки, гра, за його словами, навряд чи змінить підхід індустрії до створення рольових проєктів.

Дарра підкреслює, що комерційний успіх - не те ж саме, що вплив на жанр. Baldur's Gate 3 стала можливою завдяки унікальному збігу обставин: відомій серії, сильній команді, багаторічному досвіду і серйозній фінансовій підтримці. Це не рецепт, який може повторити будь-яка студія.

Він окремо наголошує на особливостях, які Larian собі дозволила, наприклад, безмовного протагоніста, який дав змогу впровадити ширшу варіативність. В інших компаніях, упевнений він, подібне не пропустили б: "Розробники дивляться на гру і думають: так, круто... але ми не можемо собі такого дозволити".

Відео дня

Baldur's Gate 3, на думку Дарри, - це не революція, а вдалий підсумок багаторічної роботи в рамках уже наявних традицій. Вона показала, на що здатний жанр, але не задала вектор на майбутнє. Студії навряд чи почнуть масово переймати її підходи, надто вже нестандартні умови стояли за її створенням.

Раніше ми розповідали, що список змін фінального оновлення Baldur's Gate 3 становить 48 сторінок тексту. Загалом у патчноуті близько 20 тисяч слів.

Вас також можуть зацікавити новини: