
Попри окрему критику за статичний світ і нудних NPC, Avowed загалом отримала схвальні відгуки: гру хвалили за цікаву бойову систему з магією та великий світ для дослідження.
Але найнесподіваніше - її комерційний успіх: за перший місяць у RPG від Obsidian зіграли 5,9 мільйона людей, що навіть більше, ніж у Indiana Jones and the Great Circle з 4 мільйонами гравців, що зробило Avowed другою найпопулярнішою грою в Xbox Game Pass.
Звичайно, ці показники блякнуть на тлі Call of Duty: Black Ops 6, яка зібрала 26,2 мільйона гравців за той самий період, але порівнювати нішеву RPG і великий шутер - не зовсім коректно. Проте Obsidian задоволені результатами і заявляють, що гра знайшла своїх фанатів.
Поки що офіційних планів на продовження Avowed немає, але геймдиректор проекту Керрі Пател натякала, що Obsidian може незабаром зайнятися сюжетними доповненнями.
Водночас Джош Сойєр знову заговорив про нову гру в серії Pillars of Eternity. Розробник хотів би зробити тактичну гру у всесвіті PoE, але боїться, що через нішевість жанру проєкт буде приречений на комерційну невдачу.