
Директор консалтингової компанії Newzoo Бен Портер вважає, що майбутнє багатьох ігрових студій залежить від того, чи вийде GTA 6 цього року, і перенесення релізу може стати катастрофою для деяких із них.
В інтерв'ю PC Gamer на GDC 2025, Портер зазначив, що якщо студії відраховують дні, чекаючи виходу гри, а потім вона відкладається на кілька місяців, їм доведеться зіткнутися з серйозними проблемами:
"Якщо ви граєте на очікуваннях від виходу GTA 6, а гра затримується на кілька місяців, що ви будете робити? Вам або потрібно буде випустити свій проєкт у порожнечу, або продовжити бюджет на додаткові півроку, і я впевнений, що деякі компанії опиняться на межі краху".
Реліз GTA 6 заплановано на осінь цього року, проте індустрія ігор давно звикла до переносів, і цілком імовірно, що гру може бути відкладено до 2026 року. Портер нагадав, що такі ігри, як Cyberpunk 2077, Starfield і Assassin's Creed Shadows, теж пережили перенесення.
Цікаво, що реліз Borderlands 4, який призначений на 23 вересня, також може слугувати непрямою вказівкою на можливе перенесення GTA 6, адже обидві гри видає Take-Two Interactive. Поки що ж реліз GTA 6 офіційно запланований на осінь, а директор Take-Two Штраус Зельник запевняє, що переносів не буде.
Незважаючи на це, Портер не впевнений, що вихід GTA 6 дасть індустрії той самий довгоочікуваний поштовх: "Кажуть, що GTA 6 пожвавить ринок, і я думаю, що в цьому є частка правди, але я не впевнений, що це буде всебічно позитивний ефект".
Раніше технічні експерти з Digital Foundry проаналізували поліпшену версію GTA 5 для ПК і дійшли висновку, що Rockstar використовувала там графічні технології, які розроблялися для GTA 6.