
Українська промислова компанія "Інтерпайп" стурбована поверненням президентом США Дональдом Трампом 25%-ого мита на сталь, що не тільки б’є по групі, а й по американських споживачах сталевих труб, оскільки їх внутрішній ринок є дефіцитним.
"Наші різьбові з’єднання дуже популярні на ринку США, зараз наша команда R&D закінчує розробку нового з’єднання саме під потреби наших клієнтів, кількість яких постійно зростає. Тому тарифи – це негативна для нас історія", – зазначив перший заступник генерального директора "Інтерпайпу" Денис "Морозов під час конференції Business Wisdom Summit 2025, пише Інтерфакс-Україна.
За його словами, запроваджені США мита ставлять під загрозу обсяги виробництва на трубному заводу "Інтерпайп Ніко Тьюб" у місті Нікополь, яке офіційно визнане зоною бойових дій. Наразі він опинився наче у лещатах: з одного боку рашисти нещадно обстрілюють місто щодня, з іншого – мито Трампа. "Але люди працюють та виробляють продукцію, зокрема, для США та ЄС. Стійкість українців дійсно вражає", – підкреслив Морозов.
І додав, що незважаючи на загрозу мит та квот, в "Інтерпайпі" є можливості для збереження та зростання на американському та європейському ринку. По-перше, ключовий фактор – це R&D компанії: розробка, освоєння та виробництво нових видів трубної продукції. За три роки, поки була безмитна торгівля із ЄС, група зробила багато інвестицій, опанувала приблизно 250 нових видів продукції. "Інтерпайп" має розробляти та пропонувати таку продукцію, яку не виробляють конкуренти.
По-друге, "Інтерпайп" планує продовжувати інвестиції. "Наприклад, у Нікополі побудований новий термовідділ вартістю $40 млн, який дозволяє пропонувати клієнтам у США нові продукти із ще більшою доданою вартістю", – сказав Морозов.