Майже всі топові бренди продемонстрували зниження у порівнянні з показниками минулого року / фото ua.depositphotos.com

Незважаючи на зниження на 6,6% порівняно з минулим роком, японський гігант Toyota зберіг своє лідерство на автомобільному ринку, зайнявши 10,8% від усіх світових продажів. Про це повідомляє Focus2Move

Майже всі топові бренди продемонстрували зниження у порівнянні з показниками минулого року. Винятком став китайський Geely (+26,5%), який зараз посів десяту позицію.

Серед європейських брендів найбільш популярним виявився Volkswagen, однак його відставання від лідера вражає. Якщо Toyota продала 706 544 машин, то німецький автогігант – ‎лише‎ 395 777. 

Відео дня

На третьому місці знаходиться ще один "японець" – Honda. Показники цього бренду досягли майже 278 тис одиниць. Серед американських брендів найбільш популярним виявився Ford. 

Десятка найпопулярніших автобрендів: 

  • Toyota – 706 544 (-6,6%);
  • Volkswagen – 395 777 (-4,3%);
  • Honda – 277 991 (-22,5%);
  • Ford – 270 437 (-5,4%);
  • Hyundai – 263 208 (-9,8%);
  • Nissan – 226 543 (-14,1%);
  • Kia – 219 302 (-3,7%);
  • Chevrolet – 213 008 (-5,5%);
  • BYD – 208 713 (-4,7%);
  • Geely – 190 557 (+26,5%).

Український авторинок – головні новини

Нагадаємо, раніше вітчизняні фахівці з’ясували, що у минулому місяці автопарк України поповнили понад 2,1 тисячі гібридних легковиків (HEV i PHEV). Якщо казати про нові авто, то абсолютними переможцями стали японські бренди, а саме – Toyota та Nissan.

Також стало відомо, що в лютому українці придбали 900 легкових авто, ввезених з Китаю. Особливою популярністю користувались моделі BYD Song Plus, Zeekr 7X та Zeekr 001. 

Вас також можуть зацікавити новини: