Надійність автомобіля досі є головним фактором при його купівлі / фото ua.depositphotos.com

Відомий автомобільний експерт Грант порадив водіям не купувати будь-які моделі авто з двома типами двигунів, адже це може призвести до дорогого ремонту, пише Express

Попри те, що покупці вживаних автомобілів зазвичай враховують різні фактори під час вибору наступної моделі, надійність досі є ключовим питанням для багатьох людей. 

Зокрема Грант радить уникати вживаних Ford, які були виготовлені до 2019 року і оснащені 1,0-літровим двигуном EcoBoost.

Відео дня

"Я вже досить багато розповідав про 1,0-літровий EcoBoost в минулому, але, щоб дати вам дійсно повний огляд, по суті, гумовий ремінь ГРМ занурений в двигун, і він проходить через гарячу моторну оливу. Гумовий ремінь, гаряча моторна олива. Цей гумовий ремінь ГРМ починає розпадатися на маленькі шматочки, які потрапляють в масло. Вони потрапляють в масляні колектори та масляні трубопроводи і створюють справжній безлад всередині двигуна, що може призвести до масляного голодування та критичних пошкоджень", - зазначив експерт.

В Express нагадали, що 1,0-літровий EcoBoost від Ford було запущено у 2012 році. Тоді він став популярним завдяки своїм невеликим розмірам та був встановлений на широкому спектрі продуктів бренду, серед яких Fiesta, Focus та EcoSport.

"Одним із способів, за допомогою якого компанія зробила двигун таким компактним, було прокладання ременя ГРМ через піддон картера. Однак деякі власники виявили, що постійний контакт ременя з гарячою моторною оливою призводить до того, що частинки гуми відшаровуються і забивають маслоприймачі, перешкоджаючи належному змащуванню двигуна", - додають у матеріалі.

Попри запевнення компанії Ford того, що ремінь ГРМ варто замінювати через 10 років або 240 тисяч км пробігу, невдалий досвід деяких водіїв призвів до того, що автомобільні експерти попереджають, що його слід замінювати кожні 8 років або 130 тисяч кілометрів пробігу.

Водночас Грант наголосив, що у 2019 році Ford вирішив цю проблему та випустив оновлену версію 1,0-літрового EcoBoost, яка використовує міцніший ланцюг.

"Зараз існує дві варіації цього двигуна, і я не чую, щоб багато людей говорили про це. Існує стара версія EcoBoost, яка називається Fox. Це найгірший двигун, і ви, як правило, знайдете його в автомобілях до 2019 року, але деякі з них проникають в автомобілі більш пізніх років випуску. Пізніші EcoBoost - це спосіб Ford визнати проблему і спробувати її вирішити, оскільки вони повернулися до використання набагато надійнішого і набагато більш традиційного ланцюга газорозподілу. Вони набагато кращі, але для роботи масляного насоса все ще використовується мокрий ремінь. Ці двигуни виявляються менш проблемними, але час покаже", - підсумував експерт. 

Також Грант закликав покупців вживаних авто добре подумати перед тим, як купувати продукцію Stellantis, до прикладу, Citroen, Peugeot або Vauxhall 2023 року, які використовують двигун 1.2 PureTech, що має таку ж конструкцію мокрого ременя.

"Інший двигун, про який варто потурбуватися, і його спіткає та ж доля, що і двигун EcoBoost, - це 1.2 PureTech. Цей двигун виробляється компанією Stellantis Group, тому ви знайдете його в автомобілях Peugeot, Citroen і навіть у Vauxhall, оскільки вони також є частиною сім'ї Stellantis. Знову ж таки, це двигун з мокрим ременем, в ньому ремінь ГРМ проходить через гаряче моторне масло. Він розривається, блокує подачу оливи, блокує маслозбірники і спричиняє справжній безлад всередині двигуна", - зауважив фахівець.

Проте, аби виправити цю проблему, Stellantis розробив нову версію двигуна 1.2 PureTech у 2023 році, який має міцніший ланцюг ГРМ. Крім того, компанія пропонує комплект для переобладнання для попередніх моделей. 

Інші поради автомобільних експертів

Раніше стало відомо про дуже надійний гібридний автомобіль, який більше не можна купити новим. Йдеться про Toyota Avalon, який є дуже недооціненим гібридним автомобілем, однак на нього варто звернути увагу.

Водночас експерт розповів про двигун автомобіля, який прослужить дуже довго. Він радить обрати Honda з 2,0-літровим двигуном VTEC, адже він був "блискуче спроєктований".

Вас також можуть зацікавити новини: