Перед купівлею продуктів важливо знати про хитрощі супермаркетів / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com

Абсолютно всі люди, які ходять до супермаркетів, помічають, що апельсини, ківі, лимони, яблука, а серед овочів, найчастіше, картопля та цибуля продаються в сітках. Але мало хто замислюється, чому саме так. УНІАН розповість, чому фрукти та овочі в сітці.

Для чого служить сітка - цікавий лайфхак

"У вас не буде другого шансу справити перше враження" - цю фразу доречно використовувати не тільки щодо людей, а й коли мова заходить про їжу. Досвідчені продавці знають, що приваблива упаковка - це 50% успіху для продажу товару.

Завдання будь-якого супермаркету - зробити так, щоб покупець залишив якомога більше грошей. Саме заради цього працює ціла команда мерчендайзерів, супервайзерів і багатьох інших фахівців. Вони вигадують рекламні акції, розробляють дизайн цінників зі знижками і навіть упаковують продукцію певним чином.

Відео дня

Фрукти та овочі зберігаються саме в сітці, бо вона:

  • помітно економить простір на полицях супермаркету і в пакеті покупця;
  • екологічно чиста, підходить для переробки;
  • коштує дешевше від багатьох інших видів упаковки;
  • не пропускає вологу, завдяки чому овочі та фрукти не будуть "атаковані" цвіллю.

Також її використання вирішує питання з тим, як правильно зберігати фрукти та овочі, адже подібна ємність відмінно пропускає повітря. Продукти всередині можуть "дихати", тому повільніше псуються.

Чому фрукти в сітці хочеться купити

Крім перерахованих вище переваг використання такої упаковки, є й інший цікавий нюанс. Напевно, ви помічали, що для кожного виду продукції свій колір сітки? Наприклад, капуста, найчастіше, продається в сітках зеленого відтінку, цибуля - червоного, картопля - фіолетового, апельсини - помаранчевого. Зроблено це не просто так.

Хитрість криється в схожості з принципом ілюзії Манкера-Вайта: сприйняття форми і кольору залежить від контексту. Це означає, що ми сприймаємо відтінок предмета інакше, якщо поруч знаходиться об'єкт іншого кольору. Приміром, апельсини в сітці помаранчевого або червоного кольору здаватимуться нам стиглішими та яскравішими, ніж ті, що лежать без пакування, навіть якщо вдома виявиться, що вони абсолютно "зелені". Той самий лайфхак продавці та виробники використовують і для інших продуктів - колір сітки обирається залежно від відтінку товару та його ідеального вигляду.

Вас також можуть зацікавити новини: