
Смачний десерт у ресторані може стати гідним завершенням вечері, однак якщо він буде неякісним - може зіпсувати вам вечір. У статті для huffpost.com кондитери розповіли про шість десертів, які краще не замовляти в ресторані, бо, найімовірніше, ви не отримаєте від них належного задоволення.
Чізкейк
Для Клаудії Мартінес, кондитерки ресторану Miller Union в Атланті, відзначеного зіркою Мішлен, класичний чізкейк - одна з головних ознак того, що вона перебуває в ресторані, орієнтованому на туристів.
"Я пам'ятаю, як ходив до ресторану, що славиться своїми чізкейками", - розповів кондитер Гас Кастро. "Я купив цілий [торт], і мені сказали почекати щонайменше дві години, поки він розморозиться, тому що їм привозять їх замороженими", що, без сумніву, підтверджує, що це не свіжий чізкейк, приготований власним кондитером.
Крем-брюле
"Крем-брюле - один із десертів, який я ніколи не замовляю", - каже Даніелла Лі Рада, шеф-кондитер п'яти ресторанів Signia by Hilton Atlanta. Вона пояснює: "Більшість ресторанів використовують для його приготування порошкову основу, штучну ваніль, щоб знизити вартість і приховати її фальшивість".
Брауні
"Я ніколи не замовляю брауні або пироги в ресторані на десерт", - каже Амелія Гейст, кондитерка The Lodge at Flathead Lake. "Це десерти, які, як на мене, вирізняються тим, що їх готують у магазині, а не з нуля", і, як вона зазначає, "купити суміш для брауні простіше та вигідніше", щоб спекти його вдома й отримати кращий результат.
Торт "Розплавлена лава"
"Зазвичай його роблять із дешевого шоколаду з високим вмістом цукру", - каже Рада
А Керліс Васкес, шеф-кондитерка готелю Forth Hotel Atlanta, каже, що такі десерти, як правило, мають присмак штучних підсилювачів смаку.
Пироги
Немає нічого кращого за свіжоспечений пиріг, але, на жаль, багато кондитерів не довіряють тим, що вказані в меню десертів.
"Якщо тільки вони не вказані в меню як сезонні спецпропозиції, їх часто закуповують зі сторонніх джерел, тому що вони чудово підходять для ресторанів, оскільки їх легко зберігати і зберігати свіжими в морозильній камері", - сказала Гейст.
Васкес називає лимонне безе і вишневий пиріг двома основними смаками, яких вона уникає, оскільки "в них зазвичай використовуються підсилювачі смаку замість натуральних фруктів", але найбільше критики викликає лаймовий пиріг. "Розчаровує, без оригінальності, занадто солодкий і зазвичай заморожений", - відмахнулася Мартінес.
Невдало прикрашені десерти
"Зірочка зі збитих вершків із м'ятною прикрасою, полуниця, нарізана, наче троянда... усе це видає, що десерт, можливо, був виготовлений у професійній пекарні", - розповіла Мартінес.
З іншого боку, занадто велика кількість прикрас також свідчить про недосвідченість.
Кастро сказав: "Десерти, які я ніколи не замовлю, - це ті, в яких явно забагато цукру, наприклад, карамель, шоколадний соус, шматочки цукерок... Щоб повною мірою насолодитися їжею, десерти повинні бути легкими й досить солодкими, щоб люди могли їх доїсти".
Раніше УНІАН публікував рецепти сіннабонів, які виходять смачнішими, ніж у кафе.