В автомобільній промисловості завжди панувала висока конкуренція, прямим результатом якої стало, зокрема, збільшення інновацій. Однак коли компанія витрачає дедалі більше грошей на те, щоб випередити конкурентів, вона може зазнати краху.
З такою великою кількістю компаній, які борються за свою частку ринку, цілком природно, що деякі з них опиняються "за бортом", пише GOBankingRates. За словами американського підприємця та автомобільного експерта Дага ДеМуро, деякі автомобільні компанії наразі ризикують зазнати невдач на ринку США.
У нещодавньому відео на своєму каналі в YouTube ДеМуро розповів про кілька європейських брендів, частка яких на американському ринку з роками зменшується. Він також назвав кілька американських брендів, чиї статки погіршилися, разом з репутацією та надійністю.
Fiat
Fiat відомий в США завдяки своєму симпатичному субкомпактному автомобілю Fiat 500. Зараз випускається в електричній версії (500e). Однак, як заявив ДеМуро, "це не особливо привабливий автомобіль", і багато виробників прибирають збиткові компактні моделі зі своїх лінійок.
У вересні компанія зупинила виробництво Fiat 500e. Вона має намір інвестувати в бренд і випустити гібридну версію, що працює на газі, у 2025 році, повідомляє Motor1.
Chrysler
Цей бренд посів останнє місце в рейтингу надійності автомобільних брендів за версією Consumer Reports (CR), що вочевидь не сприяє його позиціям на ринку. Але ДеМуро припустив, що у компанії можуть бути проблеми через те, що зараз вона випускає лише модель Pacifica.
Крім того, гібридна версія Pacifica є найменш надійним автомобілем на ринку, згідно з рейтингом задоволеності клієнтів CR. Вона отримала оцінку в 14 балів зі 100.
ДеМуро зробив висновок, що Chrysler є "мертвим вантажем" для материнської компанії Stellantis.
Buick
Оскільки General Motors (GM) рухається до повністю електричної виробничої лінії з нульовим рівнем викидів, всі майбутні електромобілі Buick EV будуть випускатися під назвою "Elektra". Про це йшлося в пресрелізі GM.
Хоча Buick роками зазнає труднощів у США, але все ще залишається сильним гравцем у Китаї. Можливо, це і є тим фактором, що утримує Buick на плаву.
Mitsubishi
Відтоді, як на початку 1970-х років компанія Mitsubishi була представлена Chrysler, у Сполучених Штатах спостерігалися коливання в успішності бренду на ринку.
Та тепер відома модель бренду – Outlander пасе задніх, поступаючись кращим і більш дорогим варіантам, зокрема Toyota Rav4 Prime.
Alfa Romeo
Компанія Alfa Romeo, заснована в 1910-х роках у Мілані, протягом багатьох років мала проблеми з утриманням позицій на конкурентному американському ринку.
Alfa Romeo орієнтовно повернулася в країну в 2008 році і в даний час пропонує споживачам купе 4C, середньорозмірний позашляховик Stelvio і найбільш продаваний середньорозмірний седан Giulia
Та власник бренду зазнає поразки в боротьбі з могутнім BMW без підтримки материнської компанії, вважає ДеМуро.
Infiniti
ДеМуро – не перший, хто прогнозує можливий занепад Infiniti. Ще у 2021 році Корі Льюїс писав про компанію на сайті The Truth About Cars, детально описуючи історію модельних помилок бренду.
Розкішна лінійка просто не може конкурувати з такими суперниками, як Lexus, Genesis і BMW, і, схоже, що компанію це не дуже хвилює, каже автомобільний експерт.
Довговічні кросовери і позашляховики
Раніше ми розповідали про 6 кросоверів і позашляховиків, які прослужать довше за інші авто. До списку потрапив, зокрема, Toyota Highlander. Цей кросовер є чудовим сімейним авто.
Він пропонує низьку витрату пального і високий рівень безпеки. Крім цього кросовер досить комфортний.