Ілюстрація REUTERS

Геологічні умови, великі навантаження та зовнішні фактори можуть призвести до пошкодження залізничних шляхів на Кримському мосту та до катастрофи.

Про це заявив автор двох українських проектів Кримського мосту, інженер-мостобудівник Георгій Росновский, передає "Обозреватель".

Читайте такожОпубліковано свіжі фото Кримського моста

Відео дня

"Там дійсно геологічні умови дуже погані. Міцні ґрунти там дуже глибоко, а палі потрібно забивати ще глибше, щоб вони могли вистояти. Плюс там дуже багато грязьових вулканів, що дуже погано впливає на опори. Та сама схема моста дуже невдала, він дуже низький та маленькі прольоти між опорами, що дуже погано в умовах проходу льоду, який буде поступово бити й розгойдувати опори", – повідомив він.

За його словами, будь-який нахил поперечки моста може призвести до сходження потяга з рейок. Але не тільки зовнішні фактори впливають на стійкість опор, але й навантаження, яке посилиться після запуску вантажних і пасажирських поїздів.

"Максимальні навантаження лімітовані будівельними нормами при проектуванні залізничних мостів. Але й ці норми зараз часто неграмотно складаються. Рух – це вібрація, не тільки рух води або льоду, осідання опор і геологія, але й зовнішня вібрація від навантаження, це все впливає на безпеку", – заявив інженер.

Раніше повідомлялося, що в окупантів в анексованому Криму виникла нова проблема при будівництві залізничних підходів до Керченського мосту. У селищі Багерове при підготовці до укладання залізничних шляхів будівельники пошкодили водопровідні труби, які тепер замінюються новими.